Ontspanning

November 2014,

De schorpioenen onder elkaar,zouden hun verjaardag vieren met een High Tea, in het Gooi. De Datum was al gereserveerd en we hadden er zin in. Maar doordat mijn rug problemen steeds erger werden, moest ik in november geopereerd worden. De High Tea was van de baan.

De Theetuin
De Theetuin

Nog voor mijn operatie zijn we nog wel een ontbijtje gaan doen bij het broodcafe in Almere, het was heerlijk, alleen jammer dat je een uur in de wind stinkt als je het cafeetje verlaat. Tijdens dat ontbijtje kreeg ik van de andere schorpioenen een cadeau bon, van #salonlisboa. Een schorpioen was daar al eens eerder geweest, en had me al verteld hoe fijn de behandelingen daar waren. Door haar verhaal werd ik ook enthousiast, en gelijk wist ze natuurlijk een leuk cadeautje voor mijn verjaardag. Ze zeiden nog: voor als je straks geopereerd bent, kun je je lekker laten verwennen. Moeizaam stond ik op om ze hartelijk te danken, en ik keek er naar uit om straks na de operatie alles weer te kunnen, wat op dat moment een utopie leek.

logo

Donderdag was het zover, ik had een week eerder de afspraak gemaakt, en donderdag kon ik terecht. De eigenaresse Miranda deed open, een vriendelijke vrouw, waarbij ik me gelijk bij op mijn gemak voelde. We liepen samen naar boven waar de salon was. Ze legde me uit wat een Reiki Behandeling inhield, ik had het nog nooit gedaan, en ook niet op gegoogled en eerlijk gezegd dacht ik dat het om een massage ging. Maar dat was het niet. Ik wilde de behandeling met edelstenen, en ik mocht liggen op de behandeltafel. Ik kreeg een kleed om me heen, voor als ik het koud zou krijgen, en toen kon de behandeling beginnen.

Miranda legde een edelstenen op mijn voorhoofd, op mijn borst en op mijn buik geloof ik. Door verschillende handposities worden verschillende universele energieën door gegeven. Zij hield haar handen een centimeter van mijn lichaam af. Ik had mijn ogen dicht, mijn lichaam werd zwaarder, en warmer, maar toen zij richting mijn rug ging, voelde ik weer even die zenuwpijn die mij maanden teisterden. Maar ging ze verder dan verdween die pijn weer. Het is echt ongelooflijk. Na een halfuurtje mocht ik mij omdraaien en werd mijn rug onderhanden genomen. Ik was zo ontspannen, dat ik bijna in slaap viel. De behandeling duurde een uur, maar het was zo voorbij.

Na de behandeling kreeg ik een flesje water, en moest ik helemaal bijkomen. Toen ik thuis kwam was ik nog helemaal van de wereld, ik voelde me zo ontspannen, zo heerlijk, dat had ik in tijden niet zo gevoeld. Alsof elke spier die gespannen had gestaan nu aan het rusten waren. Die nacht heb ik ook heerlijk geslapen.

We zijn nu drie dagen verder, en ik voel me nog steeds meer ontspannen dan daarvoor.

Ik kan deze behandeling een ieder die in deze gejaagde tijd leeft aanraden, maar Salon Lisboa doet nog vele andere behandelingen.

Met deze link http://www.salonlisboa.nl, vind je meer informatie.

Bedankt lieve Scorpio’s voor dit prachtige cadeau.

3 thoughts on “Ontspanning

Geef een reactie

