lazy sunday Afternoon

Muziek is een grote liefde van mij. Het beurt me op als ik down ben, het geeft mij vleugels als ik op mijn toppen van geluk zit. En dat wil ik graag met jullie delen.
Ik kan niet zo snel een favoriete groep noemen. Queen vind ik geweldig, maar Duran Duran vind ik ook heerlijk. En wat te denken van UB40 of THE Simple minds? Of Paul Young en Madonna? ABBA ook te gek. Jullie zien het al het is voor mij moeilijk kiezen. En dat maakt natuurlijk niets uit, want ik hoef niet te kiezen. Mijn eerste Lazy Sunday Afternoon begin ik met Duran Duran, omdat Simon na al die jaren mijn hartje nog steeds sneller laat kloppen. Dit liedje hoorde ik voor het eerst door hun gezongen op hun concert in 2005, ze traden op in de HMH, het was voor het eerst dat ik een concert van hun bijwoonde. Ik herinner me nog hoe gelukkig ik was zo blij zo onbezorgd en natuurlijk waren daar nog steeds die vlinders voor Simon, en elke keer als ik het nummer hoor smile ik van oor tot oor en laat ik tegelijk een traantje.

6 thoughts on “lazy sunday Afternoon

  1. Ja nou ja, van de week dacht jij, nu dacht ik, wacht even, hahaha Prachtige song, ik heb hem vanmiddag al zitten luisteren, echt prachtig!

    En ja, muziek kan zoveel energie geven maar ook laten verwerken, en nog zoveel meer, je terug in de tijd trekken en weer beelden zien van toen, dat heb ik tenminste wel vaak 😉

    Geniet van je vakantie wat er nog van over is! ❤

    Liked by 1 persoon

  2. Niet voor niets zegt men dat muziek de zeden verzacht, en het helpt beslist ook als je je wat down voelt, wat jij in dit bovenstaande log zo knap beschrijft. Ook je keuze is dat, ik sta er helemaal achter!

    Liked by 1 persoon

  3. Nee, ik ben niet zo’n fan van Duran Duran, maar dat geeft niet. Ik ben ook dol op muziek en ben er altijd mee bezig. Ook veel associaties, kan ook niet anders hè.
    Is dit nou een nieuwe uitdaging voor je? Elke zondag een muziekstuk met een verhaal erachter? Ik wacht het af! 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

