Lazy Sunday Afternoon #2

Mijn eerste Lazy Sunday stak ik af met Duran Duran. Deze week is het de beurt aan ABBA. Succesvolle Zweedse popgroep die het Eurovisiesongfestival won met Waterloo. Dit is natuurlijk niet een typisch songfestival liedje als je het mij vraagt, en daarom blijft hij na al die jaren nog steeds zo goed!

Mijn moeder en ik dansten vroeger regelmatig in de kamer op de klanken van ABBA, jullie zullen in deze serie merken dat mijn moeder een grote invloed had op mijn muziek smaak. Mooie herinneringen met mijn lieve moeder.

Geniet! Op deze Lazy Sunday Afternoon!

10 thoughts on “Lazy Sunday Afternoon #2

  1. Zondag…
    Ik heb het over een croissantje in de oven
    Ontbijt op bed naar boven
    Doe de gordijnen open, voel de zon in je ogen
    Schijnen, blingen, de vogeltjes zingen
    Het leven dat zit vol met van die schitterende dingen (…)
    Β© Lange Frans
    Fijne zondag meid en bedankt voor de link van je broer!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

