Lazy Sunday Afternoon #3

Muziek kan je van binnen zo raken. Dit nummer luisterde ik vroeger toen ik een jaar of 17 was. Meestal lag ik dan op bed met mijn ogen dicht. Elk geluidje elke ademhaling hoorde ik. Ik was letterlijk gevangen door deze muziek. In die tijd keken mijn moeder en ik vaak naar Veronica “In Concert” en daar kwam vaak de Dire Straits voorbij. We genoten van de gitaren de muziek en de stem van Mark Knopfler, mijn moeder was zelfs verkikkerd op hem 😉 hij had zo’n lieve uitstraling zei ze dan. Het waren mooie en dierbare avondjes met mijn moeder. Laat je meevoeren met de Dire Straits Private Investigations.

8 thoughts on “Lazy Sunday Afternoon #3

Geef een reactie

