Natasja’s Summerweek #2

Vandaag een heerlijk zomerplaat, waar ik vroeger altijd heel vrolijk van werd. Ik was toen 6 jaar, en genoot van die plaat weet ik nog. We lagen toen vaak op Bussloo vlakbij Deventer waar ik toen nog woonde. Als ik deze plaat hoor (en geloof me dat is echt jaren geleden) dan voel ik nog de onbezorgdheid, de gezelligheid, en dat zo’n dagje strand een heerlijke eeuwigheid duurde, ik hoefde immers nergens aan te denken. Daar had ik mijn ouders (vooral mijn moeder) voor. Als ik nu op het strand lig, denk ik aan wat ik allemaal nog moet doen, dat was toen niet… Heerlijk een stuk onbezorgdheid van mij als 6 jarige!

8 thoughts on “Natasja’s Summerweek #2

  1. Weet je wat zo grappig is? Ik leer nu dat dit uit 1978 is, en dat ik er ook al was, maar ik heb het altijd gehoord als een nummer van voor onze geboorte, hahaha gelijk met de Beach Boys of zo late sixties… dus voor mij is dit gewoon een nummer van de radio en dan tijdens Arbeidsvitaminen, hahaha en nog altijd lekker ja 😀

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Oooo, heerlijk dit nog eens te horen, het roept al even heerlijke jeugdherinneringen bij me op, bedankt Natasja! En nog heerlijker is dat jij ons de hele week op zomerse deuntjes zal trakteren… alvast bedankt hoor!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

