Lazy Sunday Afternoon #8

Gisteren zat ik nog te bedenken welk liedje zal ik hier nu plaatsen? En vanmorgen kwam dit liedje in mij op. Dit liedje draaide mijn broer vaak toen onze ouders in Franrijk woonde en ik bij hem op bezoek was, wat vaak uitmondde in een barbecue. Kinderen hadden wij beiden nog niet, onbezorgd en onbevreesd. Billy Joël hij heeft prachtige nummers, alsof je in de hemel bent, maar hij heeft ook afgrijselijke nummers vind ik dat ik echt denk, geen inspiratie en toch wat willen doen, een tussenweg kent hij niet, hij heeft daarentegen wel verschillende genres, en deze is dan ook een Pareltje. De zang de muziek.. She’s always à woman to me.

10 thoughts on “Lazy Sunday Afternoon #8

  1. Dat is een prachtige song inderdaad, Honesty is één van mijn favo nummers, maar ik ken alleen dat wat bekend is, zoals eerder genoemd, Pianoman, The way you are, maar verder heb ik er ook weinig mee, omdat het niet ken. 😀

    X

    Like

Geef een reactie

