Lazy Sunday Afternoon #9

Vandaag een nummer van de Simple Minds, dit nummer is uit 1985, en speelde ik vroeger vol continu af op mijn Walk Man. Ik nam de liedjes op van de radio en dat was nog best een gedoe, want net als nu praten de dj’s er lustig doorheen. Mijn casettebandje werd daardoor een mix van allerlei muziek. Dit nummer staat nu ook op mijn IPhone en komt voorbij als ik hardloop en dan denk ik terug aan november vorig jaar toen ik wandelend door het bos,net na mijn rugoperatie, hoopte op een actiever leven, dat de operatie niet voor niets is geweest. En je begrijpt hoe ik heb gelachen en gehuild toen ik weer hardliep in het bos… Het was niet voor niets geweest ik was weer Alive and Kicking… Hoewel vandaag dan nog niet echt-> zie Grieperig

17 thoughts on “Lazy Sunday Afternoon #9

  1. Een heerlijke song en jij hebt echt zo’n grote sprong vooruit gemaakt sinds de laatste op, en laat dat nu zo blijven aub! En ook ik zet deze song op als ik mij heel erg alive voel, en dan ook vooral op repeat, hahaha Vanmiddag vlak voor ik weg ging dus ook even zitten luisteren maar ik moest er echt even uit voor de katten 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Zelf ben ik gek op de muziek van de Simple Minds, net zoals jij. Maar jij hebt er bovendien heel speciale herinneringen aan, telkens als je er naar luistert zal het heerlijk gevoel wel weer naar boven komen dat je die nare rugoperatie overleefde en je terug aan het hardlopen kon gaan…
    Nu nog die griep overwinnen lieverd, dar duim ik voor hoor!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

