Lazy Sunday Afternoon #13

En Lazy is ie mijn Sunday Afternoon. Vandaag een plaat van de Pet Shop Boys. Ik hou van de Pet Shop Boys, niet dat vroeger mijn kamer er mee vol behangen was, maar de zeikerige stemmen, de muziek van hun, en de videoclips kwamen wel door in mijn brein. Ze hebben geweldige nummers, West and Girls, Suburbia, Its a sin, de cover Always on my mind etc etc. ook werken ze veel met andere artiesten zoals Robbie Williams (She’s Madonna) samen. Ik dacht eerlijk gezegd dat ze al gestopt waren, maar googelen leert mij dat de Pet Shop Boys, nog steeds bezig zijn.

Het nummer dat ik kies vind ik geweldig qua clip, qua tekst.

Het nummer zou te maken hebben met het spelen van het dominospel wat op Puerto Rico de enige avondlijke bezigheid was toen de Pet Shop Boys daar verbleven en waarbij een goede vriend van de Pet Shop Boys steeds won en dan een dansje maakte. Echter een verwijzing naar aids als gevolg van een roekeloos seksleven met het dominospel als metafoor voor het omvallen van mensen die aan de ziekte overlijden ligt evenzeer voor de hand. (bron wikipedia).

Ik zelf heb mijn eigen gevoel en idee bij deze plaat om hem juist nu te kiezen… Ik bedoel ze zeggen dat het wel goed gaat, maar waarom vallen er nog zoveel om… dus vandaar:

15 thoughts on “Lazy Sunday Afternoon #13

  1. En dan zet ik net de radio aan, haha staat alweer uit, want nu ben ik deze lekker aan het luisteren! Ja, ik had dat dus ook, heb zelfs wat ze met Dusty Springfield hebben gezongen op Maxi single gehad, zo goed! 😀

    Maar aan mijn muur had ik ze niet, en wat die domino steentjes betreft, dat komt goed, je hebt de KRACHT 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Sorry dat ik hier gisteren niet voorbij kwam, je leest op mijn blog waarom.
    En jij hebt er weer een mooie lazy sunday van kunnen maken denk ik, met dit schitterend logje tot gevolg. Tja meid, wat de Pet Shop Boys maakten bleef hangen, en blijft dat precies nog hÊ…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

