Lazy Sunday Afternoon #15

Vandaag is het alweer 1 november. Deze maand is altijd een bijzondere maand voor mij, Ik ben er op de 10e dag geboren, en ik werd moeder op de 19e dag van November. Twee Schorpioenen, in een huis. En dat gaat goed, Ik snap mijn zoon zonder woorden. Ik voel aan wat er is, een bijzondere zielsverwantschap. Maar oké ik dwaal af. Dit is Lazy Sunday Afternoon. En dan gaat het om de muziek, en welke kan ik dan beter op deze eerste november laten horen dan de ultieme November plaat. Dit nummer is gewoon zo mooi, zo goddelijk mooi, en hij past bij mij, ik ben van nature nogal een theatraal persoon, dat wil zeggen, ik probeer mijn verhalen met drama en komische noten te vertellen, vaak met handen en voeten werken, of sta ik op uit mijn stoel, om nog meer te bewegen en mijn verhaal te verduidelijken. Dit nummer heeft alles, klassiek, rock, rust, drama.

Terwijl ik dit schrijf, heb ik het nummer op de achtergrond aan staan, en ik hoor mijn lieve schorpioenen zoon, mee neuriën, mijn hart wordt daar zo blij van.

Het nummer past ook goed, bij alles wat er nu op mijn pad ligt. Soms moet je een ander pad volgen, ook al doet dat pijn aan je voeten. Geniet van deze heerlijke plaat.

23 thoughts on “Lazy Sunday Afternoon #15

  1. Het nummer is leuk maar ik heb er verder niets mee, ik snap die hype ook totaal niet, hahaha gelukkig zijn er verschillende smaken en soorten muziek 😉

    Wat je zegt, heb hem zitten luisteren, dat wel even, alles zit er wel in hoe jij ook kunt zijn 😛 En dat loslaten, het gaat iets moois terug brengen, i’m sure!

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Ooo, de maand november heeft dus precies veel feestjes voor jullie in petto! Alvast fijne dagen gewenst maar nog één ding: op de dag zelf toch even iets op je blog zetten hé zodat we je evenveel kneepjes kunnen geven als je jaren telt hihi.
    Tja, ik herinner het me nog dat je vader door dat ongeluk een been moet missen, mijn blog over de uitvinder van de prothese zal je wel plezier hebben gedaan.
    Waar je zeker plezier aan had, net zoals wij, is van de lazy sunday met op de achtergrond deze schitterende muziek!

    Liked by 1 persoon

  3. Ik vond de bruid in de clip er toen al ontzettend gaaf uitzien en nu nog. Classic rock.

    Vastberaden, emotioneel, wilskrachtig en vastberaden of niet schorpioen?

    Wilskrachtig en vastberaden
    Intuïtief en emotioneel

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

