Lazy Sunday #18

De Afternoon is weggehaald vanaf nu Lazy Sunday kan ik m eerder posten 😉 

Zo Lazy wordt deze Sunday niet. Van morgen heb ik achter ons huis bieten gerooid, bloed aan mijn vingers en koud!!! Het is niet bevorderlijk voor mijn rug, ik kom hier later op terug… Niet mijn rug maar de bieten😉 

Vandaag in Lazy Sunday een liedje die ik altijd zal blijven herinneren als een liedje die bij mijn pas geboren baby hoort … Deze week is hij 13 jaar geworden, maar toen hij nog maar een weekje was lag hij heerlijk naast mij in bed, dat prachtige gezichtje, de volledige overgave als ie sliep liefde in zijn puurste vorm. Soms zou ik even terug willen en dan in alle rust genieten…

Dit liedje laat mij terugvoeren naar die tijd en dan pink ik altijd weer een traantje weg… Dat is nu eenmaal hoe ik ben… Dankbaar dat we allen nog samen zijn, dat we gezond zijn en dat we van elkaar houden… I just wanna feel… I feel!!

23 thoughts on “Lazy Sunday #18

  1. Het is niet meer zo vanzelfsprekend dat je bij elkaar bent. Sterker nog, mensen vinden het maar normaal uit elkaar te gaan. We zouden eens wat zuiniger met geluk om moeten gaan. Je moet het ook niet verderop zoeken als je het al hebt.

    Love As Always
    Di mario

    Liked by 1 persoon

  2. Mooi, niet? Tja, mijn ‘kleine jochie’ wordt over een paar dagen twintig! Hij wil inmiddels niet meer geknuffeld worden. Jammer maar helaas. Dan maar wachten op de kleinkinderen…;-) (Mijn oudste dochter (vijftien nu) mag ik gelukkig nog wel soms knuffelen maar mijn jongste (14) helaas niet…:-(

    Liked by 1 persoon

  3. Rooi jij bieten lieve Natasja? En dat met je toch wel gevoelige rug? Hopelijk heb je het werk niet overschat en lig je vandaag niet in de lappenmand!
    Bovendien vierde je daar bovenop nog eens de verjaardag van je oudste zoon met de opa’s, oma’s, oom en tante en vriendjes… dat werd inderdaad voor jou geen Lazy Sunday maar wel een heel erg leuke edoch toch zware denk ik.
    Maar voor ons maakte je er wel een schitterend log over met die onvergetelijke, mooie muziek, bedankt meid!

    Liked by 1 persoon

  4. Een heerlijk nummer net als Angels inderdaad, maar ook zovele andere songs van Robbie, ik snap het helemaal als dit rond de geboorte van Floris een hit was toen 😉 Ik moet eerlijk zeggen dat er amper radio aan stond in de tijd dat ik zwanger was, en er is maar één nummer waarvan ik weet dat het een hit was toen zij kwam en eigenlijk ook wel erg passend…

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

