Lazy Christmasday #1

Vandaag is het tweede kerstdag, we hebben gister onze buikjes rond gegeten, onze traditionele foto’s gemaakt, Omg is Floris nu net zo lang als ik? Nee, maar het scheelt niet veel. 

  
Ik kreeg mooie cadeaus onder de kerstboom, waaronder veel boeken! Kan ik lekker lezen, en het diner was geslaagd.. Een goede voorbereiding is het halve werk.

Deze Lazy Christmasday is de allereerste, net door mij in het leven geroepen. Deze begin ik met Band Aid, de groep artiesten die bij elkaar kwamen om de honger in Ethiopië te stillen.. 

Maar ik vind het gewoon een mooi nummer en vooral dat deel’its hard but when youre having fun’

Fijne tweede kerst allemaal!!

21 thoughts on “Lazy Christmasday #1

  1. Heerlijk log, met een schitterende introfoto én een al even schitterend streepje muziek!
    Ik ben zo blij voor jou dat het zo’n fijn feest was met lekker eten en drinken, mooie cadeautjes maar vooral dat je het samen met al je geliefden doorbrengen mocht lieve Natasja!

    Liked by 1 persoon

  2. But say a prayer… pray for the other ones….

    mijn favo line 😉

    En heerlijk toch dat het allemaal zo lekker lazy was, was het hier gisteren ook, denk nog meer lazy dan bij jou, hahaha Vandaag ben ik onderweg, straks. 😉 En je zoon bijna net zo lang als jij, lol.. ja… lijkt me toch gek!

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

