Lazy Sunday 23

#muziek #gezelligheid #lazy #sunday #3ekerstdag

Zo de kerst is weer voorbij, ik hoop met heel mijn hart dat een ieder mooie en gezellige dagen hebben gehad. Ik in iedergeval wel. Gisteren waren mijn ouders te gast en ook gister was het eten goed gelukt. Het was ook erg gezellig.

 Vandaag is het weer zondag een echte Lazy Sunday… Gister kin je genieten van een kerstplaat nu weer even een knaller… Zag m gister op de tv. Deze plaat is uit 1988 ja het jaar dat Nederland Europees kampioen werd.

Een heerlijke plaat om lekker hard te zetten!! Veel plezier!!

22 thoughts on “Lazy Sunday 23

  1. Hier is het vandaag ook een echte lazy sunday. Fijn dat je zo’n gezellige tijd hebt gehad. En inderdaad een heerlijke plaat om goed luid te zetten 😉

    Like

  2. Dit werd beslist geen doordeweekse lazy sunday hé lieve Natasja, dit is een na-geniet-zondag geweest waarin je hopelijk na al die heerlijke emoties van het kerstfeest wat uitrusten kon…
    Wow meid, jij hebt wel een mooie outfit aan en zoals altijd wist je liefje je op je bovenste beste te fotograferen!
    En met dit mooi streepje muziek is het goed de week te beginnen… dankjewel!

    Liked by 1 persoon

  3. Jij zag er als altijd met kerst, en op vele andere dagen, weer fantastisch uit! En de beds are burning, lol, dat was een favoriet in die tijd van Eddy 😉 Gek werd ik van die song, nah, niet echt, maar hij bleef hem draaien!

    je snapt wel dat ik naar andere tijden wordt getrokken als ik die hoor.
    x

    Liked by 1 persoon

  4. Goede morgen lieve Natasja. Nog één dag te gaan en we mogen het oude jaar uitwuiven hé. Hopelijk kan je dat op een even fijne manier doen als je dat met de kerstfeesten deed, hopelijk ook zal het nieuwe jaar je van alle leed dat je in het voorbije jaar ondervond besparen!

    Like

Geef een reactie

