Lazy Sunday #24

Er was een tijd ergens eind jaren 80, dat het bekende pop programma Toppop in Almere werd opgenomen. Er waren regelmatig bekenden van mij die ik dan in het popprogramma zag. Dat wilde ik ook! In die tijd had ik nog de ambitie om beroemder te worden dan Madonna, en met mijn kop op nationale televisie zou dat toch moeten lukken. En zo liep ik op de opname dag richting het cinevideo gebouw, alwaar ik binnen gelaten werd. Er werden opnames gemaakt en ik was met mijn hoofd op de televisie geweest. Dit alles was ik een beetje vergeten, totdat ik, kids naar school, man aan t werk, en ik thuiszittend, er op eens aan dacht en de ingeving kreeg dat misschien die opname weleens op You Tube kon staan. Ik wist niet meer wie ik toen gezien had en met het intikken van Natasja op you tube kom je er niet. De enige die ik mij kon herinneren was Jon Anderson met Hold On. Ik weet nog dat ik toen dacht: heb ik weer zo’n onbekende knakker… Totdat ik gister bij Rick van Veldhuijzen hoorde dat hij de zanger was van Owner of a lonely heart, maar dat nummer ken ik wel! Zo zat ik daar even op het podium met een beroemdheid! Hoe je de 17 jarige Natasja herkend? Dat meisje met die fel oranje sweater die zit te beppen met een ander meisje en met haar hand door haar haren ging!

Zijn jullie er klaar voor ??

#vangelis #jonanderson #toppop #baswesterweel #avro

24 thoughts on “Lazy Sunday #24

  1. Heerlijke jeugdherinnering Natasja.
    Je gaat dus ook in het nieuwe jaar verder met de Lazy Sunday en daar ben ik blij om!
    Sterkte met de donkere dagen maar één lichtpunt is er al; de verjaardag van je moeder…

    Liked by 1 persoon

  2. hahahahaha ja… ik zag je, en dat je dat denkt toch he? Heel veel later heb ik nog spring je fit gedaan bij Los Vast met Jan Rietman, heb ik nog op video staan, dat wel, maar niet te vinden op youtube helaas! Ik zoek me suf, zo nu en dan… maar nee, niets over spring je fit in die tijd, en dat deed ik toen met Audrey andere natasja, ik was de ster, het midden die iets meer deed dan de rest, lol.. dus dacht ik, uh oh na de tv uitzending, maar niemand die mij herkende tenzij ze het wisten zoals op school dus, hahahaha

    X

    Liked by 1 persoon

      1. als er iemand is met een vhs recorder… hahahaha de band is er nog! 😀 En niet? Zaten we toen nog niet bij elkaar in de klas, was een project met Maarten Massink toen, heb wel nog foto’s, we traden op in de Merwede Hallen die dag, in Dordrecht, wij hadden dus vrij en gingen met de bus erheen, een jonge Gerard Joling nog… Center Fold nog compleet…

        Liked by 1 persoon

  3. Wat superleuk! Heb dat echt met een big-smile gekeken! En ik denk dan weer: slimme meid was je, om te bedenken een knaloranje trui aan te trekken zodat je 30 jaar later jezelf makkelijk kan terugvinden 😛 Geweldig meid, leuke herinnering!

    Liked by 1 persoon

  4. Goede morgen Natasja. Jij bent precies nog altijd aan het bekomen van de luie zondag hihi.
    Hopelijk geniet je ondertussen volop van de eerste dagen van het nieuwe jaar met of zonder taart *wink, big smile*.

    Liked by 1 persoon

  5. Pingback: Lazy Sunday #41

Geef een reactie

