Songtag-st

Ja ik ben getagt door Nesrin van Daily Cup of Bla Bla Bla, voor de Songtag-st. Deze tag is bedacht door Celinemiene. Nesrin heeft 5 nummers voor mij uitgezocht waarbij ik de songtekst moet zoeken, en uit die songtekst de mooiste zin moet uitpikken.

Daarna mag ik zelf aan de bak om 5 nummers uit te zoeken die ik mag doorgeven aan 5 andere bloggers.

Dit zijn de nummers, met mijn eigen interpretatie:

♥ Fuck You – Lilly Allen – ♥ Do you really enjoy a life thats so hateful

Ik geloof dat niemand een leven vol haat wil leiden, meestal zit daar al een heel verhaal achter.

♥ Man Down – Rihanna – ♥ Could a been somebodies son

Wie je ook dood maakt, of tegen wie je ook geweld gebruikt, daar zit altijd een moederhart achter, die breekt van verdriet.

♥ Changes – Tupac (TUPAC!!) ♥ How can the devil take a Brother if he’s so close to me

Hoe kun je je vriend zo verraden die zo dicht bij je staat, en toch gebeurd het.

♥ Earth Song – Michael Jackson ♥ What about all the peace (That you pledge your only Son)

We beloven onze kinderen, liefde, geluk en vrede, maar kunnen we dat ook waarmaken? Ik probeer het met hart en ziel

♥ Moppie – Lange Frans & Baas B ♥  Een man die staat verward in zijn streken

Een man die opeens de liefde ziet, en dan is er geen ruimte meer voor spelletjes

Oh het was een hele opgave, echt, ik ben niet zo van deze muziek,maar dat maakte de uitdaging des te groter, ik heb geprobeerd om het allemaal een beetje op elkaar te laten slaan. En deze zinnen spraken mij het meeste aan.

Nu mag ik er 5 nomineren:

Morgaine

Jaixy

Sabine

Happyhipsterblog

MichielZiet

En jullie krijgen deze nummers van mij:

Queen – These are the days of our lives

The Killers – Human

Youp van  ’t Hek – Niemand weet hoe laat het is

Duran Duran – Make me Smile

Madonna – Beautiful Stranger

Veel uit de oude doos maar he let’s face it 😉

Vertel van wie deze Tag oorspronkelijk af komt, en dat ik jullie heb getagt, en haal een zin uit het liedje wat jou aanspreekt! Succes!!

 

 

 

 

 

 

21 thoughts on “Songtag-st

  1. Blij dat je mij niet gekozen hebt lieve Natasja, want zoals jij dat wist te doen kan ik beslist niet! Ik kan het me heel goed voorstellen hoe moeilijk het voor je was en je mag zeker en vast fier zijn op het resultaat!

    Liked by 1 persoon

      1. Hihi, je bent een schatje lieve Natasja, en oef dat was een opluchting hoor!
        Hopelijk ga jij nu een leuk weekend tegemoet, de zon is al van de partij… trek je er op uit?

        Liked by 1 persoon

      2. We gaan zo kijken voor een autootje voor mij.. Morgen is mijn broer jarig en zijn dochter wordt 10 2 maart (ze moet een dagje langer wachten dit jaar😂😂😂) dus feestje. Ik hoop dat jullie ook een fijn weekend hebben… Gaan jullie nog iets leuks doen??

        Like

  2. Super leuk dat je de tag hebt ingevuld. Ik heb ook 5 heel verschillende nummers uitgezocht en dit maakt het alleen maar leuker (vind ik dan).

    Ik ben benieuwd naar de invulling van de bloggers die jij hebt getagd.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

