Lazy Sunday #32

Vandaag is mijn broer jarig, mijn enige broer, mijn oudste broer, mijn liefste broer. 

Mijn broer en ik lijken op elkaar alleen de uitvoering is anders. Hij houdt enorm van muziek, vroeger zat ik vaak met hem naar muziek te luisteren, luister dan, zei hij, hoe mooi.. De muziek, de instrumenten, hij gaat er helemaal in op, ik hou er ook van… 

Vandaag wil ik voor hem een liedje neerzetten…

Dit liedje of tenminste de titel, zei hij vroeger vaak, ook had hij het op zijn deur geschreven. Mijn broer heeft heel wat meegemaakt, maar is er gelukkig nog steeds, ook al zien we elkaar niet iedere dag, als we elkaar zien is het altijd goed!

Lieve broer deze is voor jou!! Ik zeg proost en tot vanmiddag gefeliciteerd!!

25 thoughts on “Lazy Sunday #32

  1. Het lijkt misschien wel dom
    als verjaardagscadeau
    een gom.
    Maar als je heel goed wrijft
    verdwijnt elke rimpel
    van je lijf
    ยฉ dichterbij

    *wink, big smile*
    Grapje hoor, hier komt mijn echte wens;

    Verjaren is
    met de tijd meegaan
    en weten dat vandaag een dag is
    om dankbaar te zijn
    morgen รฉรฉn dag om op te hopen
    en gisteren รฉรฉn dag van herinneringen

    verjaren is
    de zon, de maan
    en de sterren ontdekken
    in de nacht

    en weten
    dat de wind zingt in
    de bomen
    dat vogels sjilpen bij
    je raam en je naam vandaag
    vaker wordt genoemd.

    Verjaren is de dag begroeten
    met een blij hart.
    ยฉ edith Oeyen

    Een heel dikke PROFICIAT!

    Liked by 1 persoon

  2. gelukwensjes voor je broer … koester maar die broer zus momenten het kan zo veel anders zijn.
    Nu mei zal het 4 jaar geleden zijn dat mijn broer stierf van die vreselijke ziekte je weet wel , na vierenhalve maand was hij er niet meer. We waren maar met ons tweetjes net zoals bij jou. Alles was ik de grote zus en jij de kleine zus

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

