Lazy Sunday #33

Er zijn hier al heel wat liedjes voorbij gekomen. 33 weken geleden begon ik met Duran Duran Make me smile. Ik heb echt moeten kijken wie ik allemaal gehad heb. En tot mijn schrik zag ik dat er nog geen nummer van The Rolling Stones tussen stond.

In 1998 werkte ik op de customer Service afdeling bij Phones 4 U. En via de serviceprovider Libertel, kregen we VIP kaarten van het concert van de Rolling Stones op het Malieveld te Den Haag.

Er stonden tenten van Libertel waar we heerlijk konden eten en drinken. Ik stond nog in de tent toen ik de eerste klanken van Satisfaction hoorde, ik sleepte mijn collega mee naar buiten en gingen flink uit ons dak. 

Bij het nummer Get off of my Cloud, kwam de regen met bakken naar beneden, mijn blonde korte haar viel in slierten voor mijn gezicht, maar ik danste of mijn leven er van af hing. Mijn schoenen en kleding zaten onder de modder en waren kletsnat. Hee hee you you Get off of my Cloud, ik zong het keihard mee. Maar het bleef regenen en ik kreeg het koud, ik ging met mijn collega weer richting tent.

Daar hoorden we de Rolling Stones, maar konden we ze niet meer zien. In de tent deed ik een challenge om zoveel mogelijk snoep in mijn mond te stoppen, natuurlijk moest iedereen lachen om die gekke Natasja, als er geen lol is dan maak ik het wel is mijn motto. 

We zijn niet meer naar de Stones gaan kijken, het bleef regenen. Zonde eigenlijk, maar ik heb er toch fijne herinneringen aan.

Gister keken wij op tv naar de 25th anniversary, van THE hall of fame. Wat een concert wat een artiesten, genieten was het weer. En daar kwam Mick met Fergie en tja Bono als achtergrond koortje, zal ik maar zeggen. Gimme Shelter, wat een show. Ik zal zeggen hier een paar nummers van The Rolling Stones!! Zet je geluid hard aan en Geniet!!

15 thoughts on “Lazy Sunday #33

  1. Heerlijke, zij het wel heel natte jeugdherinneringen Natasja, maar misschien heb je wel maar pret gehad met het volstoppen van je mond met snoep dan dat je aan het concert zou hebben gehad hihi.
    Bedankt voor de clipjes, dat was genieten en even terugkeren naar dagen waarin alles nog mogelijk was, want de toekomst lag toen in het verschiet.
    Fijne luie zondag hรฉ geniet er evenveel van als ik van je blog!

    Liked by 1 persoon

  2. Oh ja heerlijk op zijn tijd, toch niet helemaal mijn groep de Stones, zo nu en dan een nummer, en ja ik zit nu wel even te genieten hoor, op youtube gewoon, hahahaha Het is jouw verhaal wat ik dan ook helemaal voor mij zie, jij en dansen, JA…. echt wel, hoort bij jou ๐Ÿ˜€

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

