Lazy Sunday #36

Het is alweer een week geleden dat ik wat gepost heb. Normaal is mijn doel 3 keer in de week wat te schrijven. Ik had voldoende inspiratie maar niet de juiste woorden.

Het is heel raar maar het voelde alsof ik net begon met bloggen en me heel onzeker voelde. Waar het aan ligt? Misschien door de zomertijd, voorjaarsmoeheid, of omdat ik voor het eerst in 14 jaar weer een sollicitatiegesprek voerde.

Ik ben aan het solliciteren, en mijn eerste brief was gelijk al bingo en resulteerde in een gesprek. Het gesprek duurde bijna anderhalf uur, nu is het afwachten. Na het gesprek was ik moe. Ook had ik weer last van mijn rug en zat ik dinsdag bij de fysio. 

Mijn oud collega tagde mij op Facebook, iemand vroeg om bloggers en vloggers, ik stuurde een pbtje en ik hoorde dat ze veel reacties had gehad, ze wilde dat ik haar een blog stuurde dan zou zij kijken of het wat is voor haar.

En toen sloeg ik dicht, opeens heb ik een writersblock .. Ik weet het niet meer, voel me super onzeker en kan niets zinnigs schrijven. 

Mijn hersens maken over uren en ik voel me verlamd.

Gelukkig is er altijd mijn Lazy Sunday, wie weet haalt zij mij uit mijn dalletje, en lukt het mij om volgende week weer heerlijk onbevangen te schrijven.

Het nummer hoorde ik net op Veronica mijn favoriete radio zender, omdat ik ben blijven hangen in mijn jeugdjaren wellicht.

Het nummer is van The outfield – Your Love

Ik blijf het een heerlijk nummer vinden. Ik zelf ben niet zo van het gebruiken, al leek het er soms op. Hoewel misschien dan die ene keer… Of …

25 thoughts on “Lazy Sunday #36

  1. Wat fijn dat je meteen op gesprek mocht! Leuke ontwikkelingen! Behalve dan dat je de juiste woorden niet kunt vinden. De grootste angst van een blogger… hoop dat je er snel weer uitkomt!

    Like

  2. Goede zondagmorgen lieve Natasja, en ik hoop dat die het begin zal zijn van een leuke dag waarin jij je zelfvertrouwen terug zal vinden. Want als ik het goed begrijp zit jij nu wat in een dip, met een writersblock er nog eens boven op. Ik duim voor je dat je er snel bovenop komt want ik heb de indruk dat je rug daardoor weer pijn gaat doen, psychische problemen vertalen zich meestal in fysische… Hou je taai meid, laat je niet kisten hoor. Jouw spreekwoordelijk doorzettingsvermogen aanspreken hé en snel weer de oude worden… daar duim ik voor!

    Liked by 1 persoon

  3. Een echte block.. dat klinkt ernstig. Maar gelukkig heb je weer wat geschreven. Ik dacht, die zal wel druk zijn, maar dit kan natuurlijk ook. Heb je naast het gesprek al iets anders gehoord, volgende ronde of aangenomen of ga ik te snel?

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  4. Allereerst succes met je sollicitatie, niet verkeerd meteen bij de eerste brief een gesprek.. dat nog positief lijkt te zijn ook. Dat writersblock.. ach, gaat wel weer over hoor. Kan zomaar eens gebeuren. Niet onzeker zijn hoor, je schrijft zo leuk! Fijne zondag, deze muziek is niet echt mijn ding, maar dat kan hè en mag ook! XX

    Liked by 1 persoon

  5. Fijn nummertje om weer eens te horen. Past goed bij deze zonnige Zondag.
    En een writer’s block.. in mijn vorige blog was ik er als de dood voor. Als ik nu geen inspiratie meer heb, dan komt er niets op papier, simple like that 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Je wilt deze baan dus eventueel graag hebben, dan ga ik even een kaarsje branden, op een goede afloop. 😉

    Soms heb je dat gewoon, op de één of andere manier heb ik dat ook echt wel, maar dan val ik terug op mijn foto’s of Picasso, altijd een dankbaar iets om over te schrijven kort of lang en zo komt er altijd wel iets in mij op ook al zit mijn hoofd eventueel vol.

    Vrijdag lieverd, gaan wij even samen ontspannen en gewoon even lekker lachen en genieten en vast en zeker ook over onze blogs kletsen en tips en trucs uitwisselen 😉 Don’t you worry!

    Geniet van de zon vandaag lief, dat doe je al weet ik zeker, hahahaha als de zon straalt, ligt of zit of staat Natas erin 😀

    X

    Liked by 1 persoon

  7. Wat gaaf dat je op je gesprek mocht! Big yay! Leuk dat je vandaag toch gepost hebt, ik dacht van de week nog een paar keer “huh where is she?!” 😉 Lekker nummer hoor, heb em aan staan.

    Liked by 1 persoon

  8. Goede morgen lieve Natasja. Althans, ik hoop dat het een goede morgen voor je is omdat je eindelijk een beetje licht op het einde van de tunnel zal zien schijnen… Hou je taai meid, laat je niet kisten! Ga niet bij de pakken zitten, ook niet als die gedroomde baan uiteindelijk toch niet voor jou zou zijn.
    OT: bedankt voor je toch wel schrijnend verhaal over je oma en de zeppelin!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

