Lazy Sunday #37

Natuurlijk is Simon (sorry Joost) mijn grote liefde, de keer dat ik hem zag en een pijl in mijn hart voelde, weet ik niet meer, maar hij is daar nooit meer weggegaan. Met een grote poster boven mijn bed van hem alleen, en een op mijn deur van de helft van de groep van Duran Duran, uit de hitkrant december 84 of 85, omdat op de andere helft naast de andere helft van Duran Duran op de achterkant ook George Michael stond, had ik Gekozen voor George. Ik was niet verliefd op hem zoals veel klasgenootjes van mij. Ik vertrouwde het niet, hij was mij iets te Gay… Ik was 12 of 13 jaar en had hem toen al door.

  
Desalniettemin heeft hij prachtige liedjes geschreven. Mijn vriend houdt niet van George, hij gruwt er van, en als hij ergens van gruwt, kan hij het niet nalaten om dat te pas en te onpas te vermelden.

Nu heb ik mijn eigen auto met mijn eigen muziek, en ik draai nu dus regelmatig the best of van George. Dat komt door Morgaine, (Suzan) zij deelde dit nummer een paar weken geleden op Facebook en hoe toevallig dit is ook mijn lievelingsliedje van George… 

  
Vrijdag zijn Morgaine en ik lekker wezen eten bij een Indonesisch restaurant Kediri. Het stond al veel eerder op de agenda alleen heb ik mij lange tijd niet lekker gevoeld, dus vrijdag was THE DATE! Het was super gezellig en super lekker, we hebben gelachen en heerlijk gekletst! We hebben geproost op mijn eerste Blogverjaardag hier op WordPress, waar ik dankzij Morgaine op begonnen ben.

  
Het was een mooie avond, heerlijk eten en gezelligheid!! Op naar het volgende Jubileum! Lieve bloggers en volgers, bedankt voor jullie reacties en mooie verhalen, ga er mee door, dan doe ik het ook!! 

  

27 thoughts on “Lazy Sunday #37

  1. Wow, dit is niet alleen een log dat een lust is voor het oog, maar precies ook voor de maag en zeker het oog, jij hebt van dit lekker etentje schitterende foto’s gemaakt! Wil je Morgaine ook eens van mij bedanken dat ze je heeft aangezet een eigen blog op te zetten? Want ik kom hier altijd zo graag voorbij…
    OT: ik wil best zo’n bewerking voor je verjaardag maken hoor hihi, maar help het me onthouden als het zo ver is…
    Fijne zondag Natasja!

    Liked by 1 persoon

  2. Oh ja, heerlijke song! En ik was net zo oud als jij toen ik het al door had, hahaha ik snapte ook niet waarom de wereld zo in shock was dat hij… nou goed, dat waren nog eens tijden, lol… wel had ik hem hangen, omdat ie er gewoon mooi uit zat, maar ja, ik kende de regels al zoals we ook besproken hebben over gay zijn of niet, een woord wat toen nog niet zo bestond overigens zoals nu….

    En jouw foto’s van ons dinertje zijn echt veel mooier geworden met de telefoon dan met mijn camera, ik wist het wel 😉 Ik ga er morgen over vertellen, kort maar krachtig. Dus komt dit goed uit, kan ik weer linken, hahaha

    En dank je wel lieverd, voor alles, ook even het extra ritje naar fysio wat toch nodig was, zo bleek, die blik ook van de peut 😉

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

