Hoi ik ben Olijfje

Zo mijn vrouwtje is druk bezig met het huishouden, hoewel ze doet alsof, ik bedoel, ze heeft allemaal van die elektrische apparaten die het meeste werk doen. Ze is nu trouwens bezig met stofzuigen en stoffen, precies in die volgorde omdat ze ergens op een blog gelezen had dat dat de effectiefste methode is. En dat is echt wat voor haar, want ze doet wel druk maar eigenlijk is ze liever lui dan moe hoor!

Waarom ik het bloggen even overneem? (Ze heeft geen idee, ze post meestal niets op zaterdag) Omdat ik ook weleens in de spotlights wil staan. Ik heb haar laatste Blog met Vlog tenenkrommend gelezen en aangezien, en ik begin me een beetje zorgen te maken. Ik ben bang dat het allemaal een beetje naar haar hoofd is gestegen. Waar ik het over heb??? Ik zal het jullie zachtjes vertellen: (niet doorvertellen he?) Sterallures! Ja echt, ze heeft al meerdere keren in een blog aangegeven dat ze vroeger beroemd wilde worden, nou dames en heren laat dat vroeger maar weg hoor!

Maar ik ga jullie nu vertellen wie hier in huis de echte ster is: Ik Olijf! Ik ben nu 17 jaar, heb een heel imperium opgebouwd de eerste 8 jaar van mijn leven: olijfolie, vloeibare bakboter met olijf etc etc allemaal van mijn pootje. Ik ben zo rijk dat is niet in geld uitgedrukken en ik geniet van mijn pensioen!

Mijn vrouwtje en ik zijn de laatste jaren weer heel close, dat is weleens anders geweest toen de kinderen klein waren, want wie kreeg er als laatste eten?? Juist!! Maar nu de kinderen groter zijn heeft ze weer veel meer aandacht voor mij, en eerlijk daar geniet ik dan weer van. 

Maar ze is niet altijd even vriendelijk hoor, want soms vind ze dat ik teveel zeur, en dan kan ze ook een scheur opentrekken hoor!! Maar verder heb ik niets te klagen hoor.

Goh dat bloggen is eigenlijk best wel geinig ik denk dat ik het vaker doe met als titel: de bekentenissen van Olijf!!

En nu mogen jullie bepalen wie hier nou de echte Vlogger is!!

17 thoughts on “Hoi ik ben Olijfje

  1. Goh, de tijd dat de dieren spraken, laat staan ook met de computer en het klavier overweg konden is zeker nog niet voorbij *wink, big smile*. Of heeft de poes toch een ghostwriter ingehuurd hihi?
    Fijn weekend meid, hopelijk zijn de maandelijkse ongemakken en de pijn nu al voorbij!

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Olijf, welkom op vrouwtjes blog, weet zij al dat zij met haar vorige vlog een vooruitziende blik had? Vanaf maandag en de rest van de week is het vagina tijd bij koffie tijd, lol…. mocht ze dat nog niet weten, kun jij dat aan haar vertellen zo 😉

    X

    Liked by 1 persoon

      1. whahahaha ja nou ja, het was overal en nergens gisteren, ze waren ook bij Pauw, ik mij rot gelachen! Bij RTL late night ook nog… pfffffffffff ineens overal die twee, nee ik ga niet kijken. Jij wel? 😛

        Liked by 1 persoon

  3. Hilarisch geschreven hoor meid, en groot gelijk! Wij vrouwen doen helemaal niks in het huishouden…de stofzuiger rijdt vanzelf rond, de was geraakt vanzelf in en uit de machine 🙂
    Geniet jij maar lekker voort!
    Liefs!

    Liked by 2 people

Geef een reactie

