IF I WERE A BOY TAG

 

Deze Tag heeft Nesrin op mijn verjaardag 10 november 2015 gepubliceerd, ja deze tag wilde ik ook overnemen. Voilà hier ie ie dan, bijna een half jaar later maar he? Who Cares?

Als ik een man zou mogen zijn, al is het maar voor even, wat zou ik dan heel graag willen doen? Met vrouwen flirten, emoties blokkeren, berichten en oproepen op mijn telefoon volledig negeren. Dat doen mannen toch?
Ik zou heel graag willen weten hoe het zou voelen om een man te zijn, al is het maar voor één dag. Noem 10 dingen op die typisch alleen mannen kunnen doen of sterker gezegd die wij vrouwen niet snel zullen doen.

Hoe zou jij als man eruit willen zien? (noem een bekende man)

Ik zou er graag uit willen zien als Simon Le Bon de front man van Duran Duran, zoals ie er uit zag in the Reflex en Wild Boys, mmmmmm!!!

Hoe ziet mijn ochtend eruit?

Ik zou mij eerst lekker douchen, zorgen dat mijn haar er goed bij staat, mijn gestreken broek en shirt uit de kast trekken, en als ik beneden kom staat er vast koffie en brood klaar en is mijn lunchpakket al ingepakt.

Noem 10 dingen die jij als man zou willen doen

1. Tegen een boom plassen.

2. Ongegeneerd aan mijn jongeheer zitten, je weet wel krabben terwijl iedereen het ziet.

3. Ik zou tijdens het stappen gewoon naar een leuke vrouw stappen, zonder gedronken te hebben, ik weet immers dat vrouwen dat best wel leuk vinden.

4. Ik zou niet handtastelijk zijn, maar haar in de ogen blijven kijken, ik zou naar haar luisteren en haar begrijpen, en heel even mijn arm om haar heen slaan.

5. Een vrouw vragen om te dansen, niets is fijner dan een man die wil dansen.

6. Niet gevoelig zijn maar best wat rationeler, maar wel begrip hebben voor mijn vriendin, als ze weer eens huilt bij Ally Mc Beal omdat ze weet wat er met Billy gaat gebeuren.

7. Lekker stoeien met mijn zoons, of vissen, of fietsen of zo’n mannenweekend houden zonder mama, die dan lekker met haar vriendinnen iets leuks doet.

8. Het niet door hebben dat de kinderen naar bed moeten en dus onverstoorbaar op de bank blijven zitten en kijken naar mijn favoriete programma’s.

9. Gelijk aanschuiven naar een dag werken, genieten van het heerlijke eten wat mijn vrouw weer voor mij bereid heeft.

10. En natuurlijk zou ik willen weten hoe de sex is als man zijnde, en ik zou de beste minnaar zijn natuurlijk, ik weet hoe een vrouw werkt!!!

Wil jij de If I were a boy TAG overnemen? Laat het mij weten, vind ik leuk! Ik zou het ook zeer op prijs stellen als je Nesrin noemt en linkt in de TAG.Neem het volgende mee:

– Vertel in het kort hoe jouw ochtend eruit zou zien als man.
– Hoe zou jij als man eruit willen zien? (noem een bekende man).
– Noem 10 dingen die jij als man zou willen doen.

HEB JIJ ER OOIT OVER NAGEDACHT WAT JE ZOU WILLEN DOEN ALS JE EVEN EEN MAN ZOU ZIJN?

23 thoughts on “IF I WERE A BOY TAG

  1. totaal niet realistisch… ik maak elke ochtend voor iedereen in het huis ontbijt klaar, broodtrommels die mee genomen worden ook. Ik weiger gewoon begrip te hebben voor tranen van een of andere serie. Het is niet eens echt. Nee, ik moet je teleurstellen, je zou een hele slechte man zijn als je jouw punten zo wil beleven. Het is teveel gericht op de vrouw. (Wij gaan heus niet een mannenweekend weg, zodat mama leuke dingen kan doen.. wij gaan gewoon weg omdat wij dat willen….)

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een leuke tag, en je antwoorden zijn dat ook lieve Natasja. Ik denk alleen dat jij een vertekend beeld hebt van wat een man zijn is, er komt heel wat meer bij kijken, net zoals het dat bij een vrouw doet. Alles hangt af wat die man eigenlijk is, een ouderwetse of de zogenaamde ‘nieuwe’. Zelf heb ik gelukkig een exemplaar zoals de laatste hihi, en hem benijden om elke dag te koken en de boodschappen te doen, doe ik niet hihi.

    Liked by 1 persoon

      1. Goede morgen Natasja. Betekent het romantisch beeld dat je van de man hebt dat hij met de krant op schoot wacht tot vrouwlief zijn pantoffels aandraagt en het eten voor hem op tafel zet hihi? Eerlijk gezegd geloof ik dat niet echt, jij lijkt me een vrijgevochten vrouw en je wederhelft een vrijgevochten man… of heb ik dat mis?
        Voor straks een heel fijn weekend met daarin een heerlijke luie zondag gewenst!

        Liked by 1 persoon

  3. Whahaha hilarisch! Ik lach me rot, ook echt die zin: berichten en oproepen op mijn telefoon volledig negeren, dat doen mannen toch??? Whahaha echt te grappig 😛 Ja dat ga ik dan ook doen hoor, gewoon bij alle mannelijke vrienden om het ze betaald te zetten hahaha IK zou ook overal tegen een boom gaan plassen, en me tijdens lange wandelingen niet meer zorgen maken over hoeveel water ik kan drinken. Ik kan toch overal plassen. Ohja en leven in het moment, gewoon geen zorgen over niets. Lijkt me best fijn een dagje 😀 Leuke tag zeg, heb erg gelachen!

    Liked by 1 persoon

  4. Sommige van die dingen doen vrouwen ook hoor, zoals de telefoon negeren, hahahahaha

    Echt heel leuk ingevuld, ennuh, ik zou de gentle man zijn, maar dat zeg ik nu, omdat ik van een gentle man hou, die nog weet wat etiquette is en zijn vrouw in de watten legt 😀

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

