De Bekentenissen van Olijf #2

Hee daar ben ik weer… Ik was vorige week ook op vakantie bij opa en oma, en ik had geen gelegenheid om even wat te typen.

Het is altijd wel leuk hoor, als de familie weg gaat dan mag ik ook logeren. 


Maar nu zijn we alweer een weekje thuis. Vrouwtje gaat nog foto’s plaatsen van Duitsland, maar ze kan het kabeltje van het fototoestel niet vinden. Ik weet waar het ligt, maar ik zeg even niets hahahaha.

“Het gaat al wel weer wat beter, ik heb een pijn gehad, ik kon bijna niet op mijn linkerzij liggen, en als ik op die zij lag en ik moest keren, dan deed dat ook weer pijn, maar eind van de week hoorde en voelde ik krrrrrak en toen zat het weer losser.”vertelde ze iemand door de telefoon. O jee die rug weer van haar, maar eerlijk is eerlijk het is haar eigen schuld. Het ging hartstikke lekker, ze kon weer fijn hardlopen, had weer de energie om een deel van het huishouden te doen en toen ging ze eerst Bieten Rooien, en daarna had ze alweer een stijve rug. Toen het weer wat beter ging, ging ze ijverig de ramen lappen, en de grote schoonmaak houden, matrassen schoongemaakt met baking soda eigenlijk haar hele huis kreeg een baking soda beurt, heerlijk vond ze het, en toen was haar rug weer stijf, gelukkig niet zo erg als in 2009 maar wel vervelend. 

lekker bovenop vrouwtje

Als een oud vrouwtje stapt ze uit bed. En als ze op haar rug ligt dan ga ik boven op haar liggen, haar een beetje troosten. Dan aait ze me en knuffelt ze me, maar dan zegt ze nu weg, ik moet op mijn zij, en dan gaat dat krakemikkige lichaam weer op haar zij.

Ik heb haar wel zien huilen hoor, als iedereen weg is, of heel boos horen worden. Boos dat ze zelf zo’n stommeling is, dat ze niet voorzichtiger heeft gedaan, maar ook boos omdat haar lichaam niet wil wat haar geest wil.

Maar goed ze heeft zichzelf ermee, met haar stomme schoonmaakwoede. Nu zit ze weer bij de fysio, en dan is ze thuis flink aan t oefenen maar dan weet ze geen maat te houden.

haha geintje

Vandaag had de fysio gezegd dat haar SI gewricht scheef zat en dat heeft ie even recht gezet. En weet je wat ze dan zegt??? He het gaat weer beter, ik kan wel weer flink schoonmaken… Ken je het verhaal van de Ezel met de Steen??? Nou dat dus!

20 thoughts on “De Bekentenissen van Olijf #2

  1. Jammer van die rug (opnieuw!) – op den duur word je er moedeloos van. Jij niet, blijkbaar, want je kijkt weer voluit rechtdoor.
    Ik begrijp niet goed wat Daphne aan het eind komt te doen. Heeft poeslief van de gelegenheid geprofiteerd om één van de favorieten op je blog te zetten?

    Liked by 1 persoon

  2. Hihi, sorry hoor maar ik moest toch even lachen om die laatste opmerking; jou lieverd ken je goed hΓ©, je leert het inderdaad nooit!
    Jammer, heel erg jammer dat je weer zo veel last van je rug hebt lieve Natasja. Bedank je hacker maar dat hij het even voor jou op je blog zet, anders kwamen we het nooit te weten…
    Hou je voortaan wat gedeisd hΓ©, neem niet te veel hooi op je vork!
    Fijn weekend meid, rustig aan doen hoor!

    Liked by 1 persoon

  3. Hoop dat het weer iets beter gaat. Grappig dat huisdieren eigenlijk zoveel van ons meemaken. Mooie bikinifoto, die Daphne lijkt veel op jou zeg πŸ˜‰
    Fijn weekend N!

    Liked by 1 persoon

  4. Het is wel gezellig samen op de laptop werken.
    Ja de rug, weet er alles van, soms doe je net iets te veel omdat het gaat en dan krijg je later de rekening. Hans

    Like

  5. Ja ze is erg Olijf, ik weet het, ze was laatst even met mij mee om mijn knie te tapen, heel erg lief, ze zat op de stoel en keek toe, begon over haar rug, en zelfs MIJN fysiotherapeut zei haar, als je zo blijft zitten dan heb je zo je volgende hernia te pakken, heeft ze haar yogabal al gepakt bijv? Voor een betere houding? πŸ˜‰

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

