Rommelroute

MZGZ_Deelnemersposter_Rommelroute_001_32

Zondag is het zo ver, dan is er een Rommelroute in mijn wijk. Vorig jaar is dat volkomen langs mij heengegaan, maar deze keer niet, ik heb mij opgegeven.

Mijn buurvrouw heeft er vorig jaar aan meegedaan, maar volgens mij was er niet zo heel veel animo, maar wie weet is er nu wat meer bekendheid en komen ze zondag snuffelen bij mijn huis, tussen de boeken, strips en DVD’S. Meeste zijn kinderboeken en kinder dvd’s bijvoorbeeld van Bob de Bouwer. Mijn zoons vinden zichzelf er te groot voor. Ik zou ze kunnen bewaren tot ik ooit kleinkinderen heb, maar dan zal er wel weer wat anders zijn, maar ook diverse boeken van Tess Gerritsen en zo.

Ik heb nog niet gekeken hoe het weer wordt zondag, ik denk zelf mooi. De laatste dag van de vakantie alweer. Hoewel mijn oudste zoon pas dinsdag weer even naar school moet om zijn boeken te halen, en de rest van de week gaan ze leuke dingen doen.

Met mijzelf gaat het langzaam maar zeker ook weer beter, het heeft een tijd geduurd dat gekwakkel, van mijn rug, mijn buik, en het gammele gevoel. Waarschijnlijk de overblijfselen van een stressvolle tijd vorig jaar, toen ik nog bij mijn baas werkte en het eigenlijk gewoon niet meer lekker liep.Ik heb verschillende onderzoeken gehad, en van bijna alle onderzoeken de uitslag gekregen, die waren gelukkig goed. Nu hoor ik maandag nog een tweetal uitslagen, ik ga er vanuit dat deze ook goed zullen zijn.

Gisteren ben ik met mijn oren naar de KNO arts geweest, die ze heeft uitgezogen. Ja want dat is een verschil met een gezondheidscentrum, want die spuiten je oren uit met water. En daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Ik heb dat een aantal jaren geleden gedaan,en er een fikse oorontsteking aan overgehouden, dus ik wilde dat nu natuurlijk niet verzoeken.

De KNO arts, zag in mijn linkeroor een behoorlijke prop tegen het trommelvlies aan zitten, en dat terwijl de dokter in dat oor helemaal niets zag. Toen ik dat tegen de KNO arts zei, antwoordde ze dat de dokter dat waarschijnlijk met haar instrument, niet kon zien. Nou dat geeft vertrouwen dacht ik. Ik ben maar wat blij dat ik naar mijn gevoel geluisterd heb en een verwijskaart heb gevraagd, want ik ben bang dat mijn ontsteking dan alleen maar weer erger was geworden. De KNO arts zag idd nog restjes van een ontsteking zitten maar het ging de goede kant op. Ik hoor gelukkig weer iets beter, hoewel mijn linker oor altijd wat minder is. Daarom heb ik in oktober een gehoortest voor de zekerheid.

Ik merk langzaam maar zeker dat ik weer meer de oude wordt, ik wil graag weer een leuke baan, en heb al op diverse vacatures gereageerd. Omdat ik vanuit de ziektewet solliciteer, gaat het eigenlijk om reรฏntegratie, helaas krijg je bij het UWV, niet heel veel steun en duidelijkheid over waar en hoe te solliciteren vanuit de ziektewet, ik solliciteer maar gewoon op diverse baantjes en ik zie wel waar het schip strand.

Vandaag wordt een hele mooie dag, en ik denk dat ik eens lekker naar het strand ga.

Wil je informatie over de rommelroute? Kijk dan bijย http://www.rommelroutealmere.nl/Seizoenenbuurt/kaart, en wie weet zie ik jullie zondag!!

18 thoughts on “Rommelroute

  1. Als ik wat dichter woonde, ik kwam direct snuffelen bij jou ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    Hoop dat je oren snel weer beter zijn, want een oorontsteking kan fikse schade aanrichten!
    Liefs en een prettige dag aan het strand, ik blijf naast mijn zwembad! Xx

    Liked by 1 persoon

  2. Goede morgen lieve Natasja. Eerst wil ik je bedanken voor je al even lieve wensen, je bent een schatje!
    En dan nu over naar je weer knap geschreven log. Blij dat er een remedie voor je oren is gevonden, hopelijk is dat snel genezen! Hopelijk ook zet de trend met de vooruitgang van je gezondheid zich verder en zal je heel misschien weer aan het werk kunnen, een leuk werk dan, daar duim ik voor! Veel plezier aan het strand en zondag succes met de rommelmarkt!

    Liked by 1 persoon

  3. Ik hoop op een goede opkomst voor jou zondag, en ja die rommelroute, er is nu iets meer bekendheid aan gegeven, maar voorheen, de eerste jaren wist niemand het, zoiets moet ook groeien, hahahaha

    En wat goed van de KNO, daar ben ik blij mee, ook van de uitslagen en dat je wat beter terug in je vel komt te zitten. En van school, dat hadden wij toch ook al, dinsdag pas boeken halen, woensdag kennismaking of weer even bij elkaar en pas aan het einde van de week een eerste les of zo, hahaha en meestal al snel een trip?

    En het UWV net zo onduidelijk als sociale zaken dus, het schiet niet op, je moet het gewoon allemaal zelf zien te rooien dus.. nou goed, ik zoek die mecenas ๐Ÿ˜‰ Liefst met eigen bedrijf waar ik eerst gewoon kan starten en wie weet, of zal ik maitresse worden met eigen huis ergens in het bos verscholen, discretie en zo, whahahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  4. Joh , ik heb rommel zat… Ik wacht nooit op een of andere route.. ik geef her en der wel wat weg. Ik begin langzaam wat minder te horen. Ik merk het voornamelijk dat ik geluiden niet meer uit elkaar kan houden. Dus muziek en dan praten wordt wel wat moeilijker. Dan moeten ze maar harder praten.. de muziek gaat natuurlijk niet uit.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    1. Ja idioot toch? Ik vind dat er te nonchalant omgegaan word met klachten van mensen. Ik heb het meegemaakt met mijn rug en nu met mijn oren, als je zelf niet bijdehand genoeg bent laten ze je maar aanklungelen met alle gevolgen van dien.

      Like

  5. Rommelroute in mijn wijk, zo leer je wel je buren kennen.
    Het is maar goed dat er ook artsen zijn die net iets anders naar je kijken.
    Wat een positief gevoel geeft je dat, nu je weer dingen wilt aanpakken, succes. Hans

    Liked by 1 persoon

  6. ik wens je alvast heel veel succes met de verkoop, natasja! ๐Ÿ™‚
    heerlijk om lezen dat je stilaan weer de oude aan het worden bent! wel vreemd dat de kno arts mรฉรฉr ziet dan een (gewone) dokter!
    nu de prop uit je oren is, kan ik hier weer gaan fluisteren?? ๐Ÿ˜€

    Liked by 1 persoon

  7. Goede morgen Natasja. Hopelijk heb je niet te veel last van de zwoele temperaturen en geniet je er van dat de zomer er eindelijk is. Hopelijk ook zal het zondag niet gaan regenen zodat jij een fijne, goed opbrengende rommelmarkt kan beleven. Blijf je verder taai houden hรฉ, ik hoop dat je nog altijd heel veel zin in het leven hebt!

    Liked by 1 persoon

  8. Succes met de rommelmarkt
    Ik sukkel reeds jaren met mijn oren vocht achter het trommelvlies en dan zijn buisjes weer maar eens te meer de juiste oplossing. Nu dus weer buisjes
    Bij jullie is de gezondheidszorg heel anders dan bij ons in Belgiรซ. Mag je bv niet zonder verwijsbrief naar een Kno arts gaan hier is dat geen probleem

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

