Lieve Jaike

Vandaag is je verjaaardag, vandaag is het 36 jaar geleden dat je op deze wereld kwam, maar vandaag is ook je uitvaart.

Ik heb met veel bewondering je blogs gelezen. Je was zo strijdbaar, zo overtuigd, en lieverd ik hoopte zo met je mee, als ik bijzondere krachten had dan… maar zo is het niet.

Het is gek, maar toen ik het nieuws las, kwam er een soort rust over mij, maar ik dacht ook aan je gevecht de afgelopen jaren.

Je was een bijzondere vrouw, je reacties naar anderen waren zo lief, begripvol en hartverwarmend. Ik schreef ooit in mijn blog over mijn rug, dat mijn vader zei dat het hem zo vreselijk leek om altijd maar rugpijn te hebben, terwijl hij zelf een geamputeerd onderbeen heeft, maar jij kon er ook wat van, je leefde ook zo mee in je reactie, terwijl je zelf…

Je bent een dappere vrouw, met zoveel kracht en positivisme geweest. 

Ik zal je niet vergeten lieve Jaike… 

Speciaal voor jou!!

24 thoughts on “Lieve Jaike

  1. Dag lieve Natasja. Natuurlijk ben ik blij dat je even boven water kwam, maar het bericht waarmee je dat doet is wel in-triest. Kanker is een verschrikkelijk ziekte en niet iedereen kan die overwinnen. Jaike heeft helaas de strijd verloren maar ik hoop dat ze voor altijd in de harten van allen die haar lief hadden zal blijven bestaan…

    Liked by 1 persoon

  2. Ik kende haar niet …. las het bij Morgaine
    En aan al de reacties daar Morgaine haar schrijven en jij hier nu ook weer besef ik dat het een bijzonder iemand is … was
    Je hebt dit hier met veel,warmte geschreven
    Kanker … vaak zo oneerlijk

    Liked by 1 persoon

  3. Goede morgen lieve Natasja. Hopelijk ben jij snel weer volop op het internet, en zeker op dit mooie blog waar ik altijd zo van geniet. Maar neem inderdaad je tijd, eens kom je terug en als herboren. Dat wens ik je toe uit heel mijn hart!

    Liked by 1 persoon

  4. Goede morgen lieve Natasja. Gaat het al wat beter met je, zie je het ondertussen allemaal een beetje meer zitten? Ik hoop het uit de grond van mijn hart en hoop ook dat je weldra echt weer boven water zal komen want ik mis je logjes zeer…
    OT: bedankt voor je lieve reactie, die ging recht naar mijn hart!

    Liked by 1 persoon

  5. Goede zondagmorgen lieve Natasja. Oef, blij te lezen in je reactie bij mij dat het ondanks de ups en downs toch de goede kant met je opgaat hoewel je nog geen zin in bloggen hebt. Maar dat zal wel komen denk ik, hoop ik want ik geniet zo van je logjes en in het bijzonder die van de Lazy Sunday.

    Liked by 1 persoon

  6. Dag lieve Natasja. Meid, ik vind het lief van jou om ondanks je blogstop toch even bij mij langs te komen maar ik hoop dat je weldra weer zelf aan het bloggen zal gaan! Ondertussen veel courage gewenst hรฉ…

    Liked by 1 persoon

  7. Goede morgen lieve Natasja. Bedankt om ondanks al je problemen toch even bij mij voorbij te komen om ons een riem onder het hart te steken. En ja, met mijn zus en haar bende is het altijd genieten, jammer dat die migraine er een schaduw over wierp en we de dag daarna met dat noodweer geconfronteerd werden.
    Nog een vraagje: gaat het traag maar gestaag de goed kant met je op? Ik hoop het uit de grond van mijn har!

    Like

Geef een reactie

