De kop is er af

September 2016

Daar zat ik in de auto, Pinkfloyd op mijn iPhone, en een steen op mijn hart en in mijn maag.  Wat was dit nu? Oke het sluimerde al wat langer, als ik mijn blogs van vorig jaar rond deze periode er op na lees. Writersblog, weken overslaan zonder wat te schrijven, me verplicht voelen om weer wat te schrijven, maar niet de juiste toon en woorden vinden. Dan die vlog, OMG, ik heb mijn YouTube kanaal er af gehaald, sommige dingen moet je gewoon niet willen.

Ik raakte steeds geïrriteerder om blogs van andere te lezen, en ook was ik bang dat mijn blogs beïnvloed zou worden door wat ik las.

Zelfs mijn Lazy Sunday kon ik gewoon  niet meer opbrengen. Ik had behoefte aan niets….

Nou niets is natuurlijk een groot woord als je moeder bent van twee super leuke knullen van ondertussen 10 en 14 jaar oud, dan moet je gewoon door, de was, het strijken, het stoffen en het zuigen, het gaat allemaal gewoon door. Ondertussen blesseerde mijn oudste zijn enkel tijdens het voetbal in November, en moest ik m elke dag brengen en halen, dus mensen wees niet ongerust, echt het absolute niets heb ik niet mogen ervaren.

Maar langzaam maar zeker, pikte ik voor mezelf meer me time in. Na Ally mcBeal keek ik naar Sex and The City op DVD, en ook nog enkele films. In december begon ik op aanraden van mijn vriendin, met het kijken van Grey’s Anatomy, lekker on demand, helaas is de serie er nu afgehaald en ben ik gebleven bij seizoen twaalf aflevering 6 of zo, dus je kunt je voorstellen dat waren flinke marathons die ik gehouden heb.

Het kriebelde al eerder om te schrijven, maar mijn hoofd wilde nog niet echt mee en de woorden ook niet.

Of ik er al weer helemaal ben, durf ik nog niet te zeggen. Maar dat ik dit stukje al schrijf maakt mij al helemaal blij…

Ik wil Gerda, Nesrin, Mrs Brubeck, Morgaine, bedanken voor hun lieve berichtjes tijdens mijn afwezigheid, dat heeft mij heel erg goed gedaan.

 

Zo de kop is er af….

22 thoughts on “De kop is er af

  1. Goede morgen lieve Natasja. Joepie, je ben ter precies terug en ik ben er zo blij mee meid! Je was nu eenmaal een vaste waarde op het internetgebeuren, ik kwam hier zo graag voorbij, net zoals al je andere volgers. Hopelijk is het niet van korte duur en verdwijn je weer snel achter de schermen. Doe het in het begin misschien wat rustig aan, niets forceren en dan komt de inspiratie beslist terug! Hou je taai hé en probeer zo veel als mogelijk van het leven te genieten!

    Liked by 1 persoon

  2. Oh hier, gevonden!!! hahahaha Ik ben blij je weer even te zien, ik heb je ergens ook even gelaten omdat ik weet, als je mij nodig had gehad, dan had je wel geschreeuwd 😉 Herkenbaar van die marathons of bingwatchen noemen ze dat tegenwoordig, ik heb ook van die periodes, even niets, behalve huisje, boompje en beestje en de rest, dag dag.

    Jij bent echt een lente en zomermens, dat blijkt wel weer 😛 😉

    Heel graag gedaan lieverd, ik moest van de week nog even aan je denken dat ik dacht, ze is nu wel heel lang ondergronds, dus zat het er al in dat ik je even wilde contacten en voila, mijn gedachten maken meestal dat je er gewoon weer even bent 😀

    X

    Like

  3. Het is blijkbaar niet goed gegaan met mijn vorige reactie, nou doen we het over.
    Het is wel herkenbaar wat je schrijft, soms voelt bloggen als verplicht.
    Daarom doe ik alleen maar een logje.
    Het is wel fijn dat je weer terug bent, hoop dat je het weer erg leuk gaat vinden. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    Liked by 1 persoon

  4. Goede morgen lieve Natasja en een even goed, hopelijk zonnig weekend gewenst. Hopelijk zal je volop kunnen genieten van de heerlijke temperaturen, de vogeltjes en de bloemen waardoor je eventjes al je zorgen kan vergeten…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

