Lazy Moederdag!!

Vrijdag haalde ik mijn jongste zoon op van school, hij vroeg of hij met zijn vriendje naar het centrum mocht om wat voor Moederdag te kopen. Mijn hart maakte een sprongetje. Misschien ben ik daar wel heel erg raar in, maar dat mijn jongste zoon uit zichzelf zoiets voor mij wil doen dat voelt heel speciaal.

Natuurlijk stemde ik toe, en daar ging hij op zijn fiets richting zijn vriendje. 


Een half uur later ging ik met Joost naar het centrum om boodschappen te doen en opeens zag ik de ruggetjes van mijn zoon en zijn vriendje, met een tasje van Smikky in de ene hand en een milkshake in de andere hand. Ik zei tegen Joost, laten we gauw een andere kant op gaan, het is niet leuk als ze ons zien.

Toen we weer thuis aangekomen waren, liet mijn jongste blij weten dat ie geslaagd was. En het liefst had ie verteld war hij gekocht had, maar hij hield zich in.

De volgende dag kreeg ik s middags tijdens het boodschappen doen, een appje van mijn oudste zoon, wat ik voor Moederdag wilde. Ik appte terug dat hij zelf mocht kiezen.

Vandaag is het zover, verwend door mijn man met orchideeen en een ontbijtje, kreeg ik van mijn oudste zoon een heerlijk luchtje, en van mijn jongste zoon een prachtig chocoladehartje. Mijn jongste moest een traantje laten, omdat hij niet wist wat hij moest zeggen. Ik gaf m een dikke knuffel, want ik begrijp die traantjes maar al te goed…


Nu maar duimen voor de wedstrijd van vanmiddag en dan heb ik een hele blije zoon!!

En dus speciaal voor mijn zoon:

https://g.co/kgs/tgniJV

Fijne (moeder) dag allemaal!! ๐Ÿ˜˜

12 thoughts on “Lazy Moederdag!!

  1. Geweldig Natas, wat leuk toch als kleintjes groot worden. Je bent heerlijk verwend vandaag en dat verdien je ook.
    Heel veel Suc6 voor Floris/Michiel vanmiddag en geniet van deze dag ๐Ÿ˜˜

    Liked by 1 persoon

  2. Dat is helemaal waar, wij vieren het niet, maar dat moment dat ze zelf willen en doen… ja dat moment heb ik ook ergens gehad en volgens mij, is de mijne zo aan het hunten in de stad, ik zag dat ze zich had ingeschreven voor een evenement voor moederdag, wat ik dan weer niet begrijp, dat het vandaag pas is, en pas om 12,00 uur… ik bedoel, nou goed, wens maar dat zij een goody bag vindt, en nee, ze weet niet dat ik het gezien heb, whahaha

    ๐Ÿ˜‰ Jij ook een fijne moederdag en een hele fijne mooie wedstrijd vanmiddag! Het weer zit alvast mee!

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Wat fijn Natasja. Kleine kindjes worden groot en als hij dan voor het eerst dat vraagt dan maakt je hart inderdaad een sprongetje van goed gevoel van moederliefde ook. Het is ook weer een stapje verder naar de groei van loslaten van het helpen op die weg naar zelfstandigheid
    Lekker ook wat je kreeg.

    Moederdag is ook samen koken … samen gezellig bezig zijn en zoonlief helpen in dat proces van ooit sta je op eigen benen … doe je het alleen alhoewel alleen we zijn er dan nog om hem te helpen
    Want een moeder blijft moederen …. een vader ook hoor hij blijft vaderen
    Moederdag is ook spontaan een kus krijgen van onze jongste omdat het Moederdag is en hem even later horen zeggen ik zal die andere wang ook maar een kus geven want anders is die jaloers. Dan voel je je moedergevoel warm worden en zo blij en trots omdat je weet hij geeft normaal geen zoen vindt dat niet fijn
    Moederdag is ook je ver weg zoon nog net iets meer missen die dag en vol spanning hopen dat hij aan je denkt… daarom stuur je hem al maar vast een berichtje van … en alles goed … misschien dat er dan bij hem een belletje gaat rinkelen van oh ja het is Moederdag in Belgiรซ
    Moederdag is ook bloemen op het graf van mijn mama gaan leggen want ze is niet meer fysiek bij mij. … en ook al is er niet meer van in 1991 het went nooit hoor
    Moederdag is ook blij mogen zijn dat ik zo dadelijk samen met mijn man naar zijn mama mag gaan

    Moederdag is ook jou Natasja een fijne Moederdag wensen

    Liefs

    Liked by 1 persoon

  4. Goede morgen lieve Natasja en een even goed week gewenst.
    Wat een mooie Moederdag had jij, je man en kinderen hebben je beslist in de watten gelegd. Heerlijk is het te weten hoe graag ze jou zien en het op รฉรฉn of andere manier willen uitdrukken… blij voor jou!
    Zelf kreeg ik een bloemetje van mijn Lefla, onze zoon liet natuurlijk weer verstek gaan, die spreekt al drie jaar niet meer met ons en we weten nog altijd niet waarom…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

