Your Favorite Tag

Morgaine van Morgaine’s Passion heeft mij getagd om de ‘your favourite tag’ te doen. Dit zijn 11 vragen die gaan over, ja ja je raad het al, jouw (nee, mijn in dit geval) favorieten. Het is de bedoeling dat ik deze 11 vragen beantwoord en dat ik vervolgens 11 mensen tag om de vragen ook te maken.

Here we go!

Plaats een foto van je favoriete televisie programma. Vertel daarnaast waar het over gaat en waarom je het zo leuk vind?

Eerlijk gezegd heb ik niet echt meer een favoriet televisie programma. Ik kijk wel bijna elke avond Goede Tijden Slechte Tijden. Gewoon voor de ontspanning. We kijken momenteel veel televisie series op DVD’S en als ik dan een favoriete televisieserie van vroeger mag noemen? Ally Mc Beal

Ally mc Beal lekker gek
Ally mc Beal lekker gek
GTST Hersens op 0 en gaan
GTST Hersens op 0 en gaan

Plaats een foto van je favoriete persoon uit je favoriete serie?

Dat is dan Ally Mc Beal zelf. Net zo neurotisch als mijn persoontje. Uit gtst? uhm uhm uhm die heb ik dus niet.

Plaats een foto van jouw favoriete boek?

Bloemen op zolder van Virginia Andrews, wauw toen ik dat las, werd ik gewoon meegenomen/meegezogen in het verhaal. Ik heb de hele serie gelezen, geweldig.

Bloemen op zolder
Bloemen op zolder

Plaats een foto van jouw favoriete radiozender?

Oh dat is duidelijk Veronica, is er een andere Zender?images-3

Plaats een foto van jouw favoriete televisie zender?

OMG die heb ik dus ook niet.

Plaats een foto van jouw favoriete persoon van jouw favoriete zender. Vertel daarbij wanneer hij/ zij te zien is.
huh???

Plaats een foto van jouw favoriete schoolvak. Vertel daarbij kort waar het vak over gaat.
Drama, heerlijk toneelspelen. Ik hou van drama, maar niet in het echte leven.

Drama-les
Drama-les

Plaats een foto van jouw favoriete zanger/ zangeres. Plaats daarnaast een nummer met een goede hit die je leuk vind.
Madonna, is voor mij belangrijk geweest in mijn jeugd. Ik was vroeger verlegen, en liet vaak over mij heen lopen. Madonna, was brutaal, en had lef, dat wilde ik ook zijn, en dat deed ik dan ook een beetje in Natasja’s Style, bescheiden, na, zo had ik net als Madonna, elke week een andere kleur haar, rood, bruin, oranje, roze, blond, noem maar op, strik in mijn haar, flink touperen, en kauwen op kauwgum Wayfarer van Ray Ban op en ik was In to the Groove. Maar Simon (Le Bon) Duran Duran is ook een grote jeugd favoriet, en wat dacht je nou van Queen, tijdloos.

Duran Duran
Duran Duran

Je favoriete kinderserie van vroeger. Vertel daarbij kort waar de serie over ging.
Avro’s kinderbios, zond ook Alleen op de Wereld uit, het gaat over Remy, die door zijn pleegvader wordt verkocht aan de straatmuzikant Vitalis. En samen trekken ze de wereld door. En wat heb ik gehuild om de tekenfilm serie. Ook deze heb ik nu op DVD, een paar jaar geleden keek ik het samen met mijn oudste zoon, zaten we samen een potje te huilen. Onbetaalbaar.

remy
remy

Jouw favoriete personage van jouw favoriete kinderserie? Dat is dan natuurlijk Remy.

Ik tag niemand, als iemand het wil overnemen, moeten ze het vooral doen.

13 gedachten over “Your Favorite Tag

  1. hahahaha geweldig, en ik heb echt een blanc gehad in mijn brain qua kinderseries, nu jij remy neerzet bedenk ik opeens.. HEIDI, die zat er net voor, hahaha Natuurlijk! 😉

    Maar ook Beertje Collagol bedacht ik mij later ook nog… nou ja, feit is, je zit te denken en te denken en ik wist het gewoon niet meer, vaag dus. Maar vandaag kwam ook Niels Holgerson nog op.. dat keek ik ook en daar moest ik vaak bij huilen.

    Madonna wist ik natuurlijk oa en duran duran en queen 😀

    X

    Geliked door 1 persoon

  2. Ik verbaas me er vaak over hoeveel sommige mensen nog uit hun jeugd weten qua programma’s. Ik heb in mijn jeugd weinig tv gekeken, voordeel is dat ik er nu nog weinig om geef. Ik was in die tijd ook meestal bezig met sporten en lezen.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  3. Moedig van jou deze tag aan te nemen, want daar moet je toch even op knabbelen en ook nog in woord en beeld te gieten! Zelf doe ik daar niet aan mee maar heb wel bewondering voor mensen zoals jij die dat wel doen!
    OT: fantastisch dat je door je man en zoon zoveel over WO I weet, dat doen niet velen jullie na hoor!

    Geliked door 1 persoon

    1. Nee inderdaad, het is voor Nederland een vergeten oorlog. Een loopgravenoorlog waar ze elkaar afschoten en feestdagen met elkaar vierden om daarna weer verder te gaan. Bizar toch? Ik wil beslist daar eens naar toe! Ik ben blij met al jouw informatie weer.

      Like

  4. Beide series ken ik niet. Alleen GTST van naam en horen zeggen en de meeste mensen kijken er naar geloof ik.
    Ik luister internet radio. Liefst een Australische rockzender maar ik gebruik ook veel Spotify. Maar in de auto als ik daar radio luister Veronica.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie